Veel gestelde vragen
Worden er nog nieuwe patiënten aangenomen?Helaas kunnen wij momenteel geen nieuwe patiënten aannemen. We hopen begin 2023 weer ruimte te hebben voor nieuwe patiënten. U kunt tegen die tijd zelf contact met ons opnemen. Dekt mijn verzekering de behandeling?Hier is niet direct een antwoord op te geven. De voorwaarden verschillen sterk per verzekering. Zo nodig wordt er eerst een begroting voor u gemaakt. Aan de hand van de daarop aanwezige codes kunt u contact opnemen met uw verzekering om te laten beoordelen welk deel van de behandeling door uw verzekering aan u vergoed zal worden. Hoeveel tijd van tevoren kan ik een afspraak annuleren?Het annuleren van een afspraak dient 2 volledige werkdagen van tevoren te worden gedaan. Dit betekent dus dat als u op een donderdag een afspraak heeft en wil afzeggen, dat u dan uiterlijk maandag daarvoor ons hierover bericht per telefoon of per mail. Dit is voor ons noodzakelijk om tijdig de agenda’s van alle medewerkers nog te kunnen beheren. Bij niet tijdig annuleren wordt er een deel nota gedeclareerd aangezien er een team voor u klaar staat. Kunnen jullie de nota ook rechtstreeks bij de verzekeraar declareren?Nee, wij hebben geen contracten met verzekeraars.
Moet ik de rekening contant voldoen?Nee, na de halfjaarlijkse controle of na een behandeling wordt de nota aan de balie aan u meegegeven of krijgt u deze per e-mail. Deze nota kan via een machtiging afgeschreven worden of u kunt dit binnen drie weken zelf overmaken. Bij betalingsachterstanden werken wij via een overeenkomst met Medicas. Zie voor meer informatie: https://medicas.net/Betalingsvoorwaarden Word ik op de hoogte gehouden voor een volgende afspraak?Er worden geen oproepkaartjes verstuurd. Er wordt na een bezoek aan de praktijk samen met u een nieuwe afspraak gemaakt voor een behandeling of voor de volgende controle. Wat is een goede tandenborstelWe adviseren u ten aanzien van de keuze van een tandenborstel graag in de praktijk. Als er na een behandeling klachten optreden wat moet ik dan doen?De praktijk is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.15 - 11.30 uur onder telefoonnummer: 0224 - 296 060. Op maandag t/m vrijdag na 17.00 uur en op zaterdag en zondag kunt u contact opnemen met de dienstdoende tandarts. Het telefoonnummer van de dienstdoende tandarts vindt u via de telefoonbeantwoorder van de praktijk. Worden de kosten van mijn kind vergoed door de verzekeraar?Tot 18 jaar worden de tandheelkundige kosten vergoed van uw kind. De nota dient u zelf in bij uw zorgverzekeraar en die betaalt aan u het bedrag uit. U maakt aan ons het bedrag over. Echter voor orthodontie moet u aanvullend verzekerd zijn. Voor implantaten en kronen moet er eerst een machtiging aangevraagd worden. Waar kan ik uitgebreid uitleg krijgen over behandelingen?Natuurlijk willen wij u uitleggen hoe de behandeling gaat. Als u thuis rustig nog een keer wilt nalezen dan kunt u naar de site www.allesoverhetgebit.nl.
Tandartspraktijk Waldervaart PrijslijstAlle genoemde prijzen zijn indicatieprijzen van alleen de techniekkosten. Behandelwijze en materiaalgebruik kunnen ervoor zorgen dat de rekening hoger of lager uitvalt. Voor een exacte offerte is nadere informatie benodigd. Bekijk hier onze prijslijst.
|
Contactgegevens
| Laat een bericht achter | Informatie• Home • Het team • Contact |